• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Замовлення підручників

Протокол № 8

засідання педагогічної ради вчителів Федорівської загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів

16.05.2018 р. с.Федорівка

Голова педради Куришко Світлана Адамівна

Секретар Абрамчук Людмила Василівна

Присутні : 23 чоловік

Порядок денний

1.Про вибір підручників для 1 класу.

СЛУХАЛИ :

Інформацію заступника директора школи з навчально - виховної роботи Павлушко Т.І. «Про вибір підручників для учнів 1 класу»

УХВАЛИЛИ :

1.Затвердити перелік підручників для учнів 1 класу :

1. « Українська мова. Буквар» підручник для 1 класу закладів середньої освіти ( у 2-х частинах ) авт ; Большакова І.О., Пристінська М.С.

2. «Англійська мова» підручник для 1 класу закладів загальної середньої освіти ( з аудіосупроводом) авт. : Герберт Пухта, Гюнтер Гернгрос, Пітер Льюіс-Джонс

3. «Математика» підручник для 1 класу закладів загальної середньої освіти авт.:Логачевська С.П.,Логачевська Т.А., Комар О.А.

4. «Я досліджую світ» підручник інтегрованого курсу для 1 класу закладів загальної середньої освіти авт ; Большакова І.О., Пристінська М.С.

5. «Мистецтво» підручник інтегрованого курсу для 1 класу закладів загальної середньої освіти авт. : Масол Л.М., Гайдамака О.В., Колотило О.М.

Голова педради_________(С.А.Куришко)

Секретар ______________(Л.В.Абрамчук)

Протокол № 4

засідання педагогічної ради вчителів Федорівської загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів

15.03.2018 р. с.Федорівка

Голова педради Куришко Світлана Адамівна

Секретар Абрамчук Людмила Василівна

Присутні : 23 чоловік

Порядок денний

1.Про особливості прийому дітей до перших класів у 2018 році.

2.Про вибір підручників для учнів 5 класу.

3. Про ознайомлення з орієнтовними вимогами до проведення ДПА у

системі загальної середньої освіти у 2017-2018 н.р.

4.Про визначення третього предмета інваріативної складової навчального

плану для державної підсумкової атестації в 9 класі.

1.СЛУХАЛИ :

Інформацію заступника директора з навчально - виховної роботи Павлушко Т.І. « Про організаційні заходи щодо прийому дітей до перших класів у 2018 році»

УХВАЛИЛИ:

1.Затвердити організаційні заходи щодо прийому дітей до перших класів у 2018 році

2. Заступнику директора з навчально - виховної роботи Павлушко Т.І:

2.1. Забезпечити виконання організаційних заходів щодо прийому дітей до перших класів у 2018 році.

2.2. Провести роз′яснювальну роботу серед батьківської та педагогічної громадськості щодо особливостей прийому дітей до перших класів у 2018 році.

2.СЛУХАЛИ :

Інформацію заступника директора школи з навчально- виховної роботи Павлушко Т.І. «Про вибір підручників для учнів 5 класу»

УХВАЛИЛИ :

1.Затвердити перелік підручників для учнів 5 класу :

- Українська мова. Заболотний О.В., Заболотний В.В.

-Українська література. Авраменко О.М.

-Англійська мова. Карпюк О.Д.

- Зарубіжна література. Волощук Є.В.

- Математика . Істер О.С.

- Природознавство. Ярошенко О.Г., Бойко В.М.

- Основи здоров′я. Бех І.Д., Воронцова Т.В.

2. Схвалити даний перелік підручників для учнів 5 класу .

3.. СЛУХАЛИ:

Інформацію директора школи Куришко С.А. « Про особливості проведення ДПА у закладах загальної середньої освіти». Директор ознайомила присутніх з листом МОН № 1/9 -66 від 31.01.18 року « Про організоване завершення 2017- 2018 н.р. та особливості проведення ДПА у закладах загальної середньої освіти».

УХВАЛИЛИ :

1.Затвердити орієнтовні вимоги до проведення державної підсумкової атестації учнів у системі загальної середньої освіти у 2017-2018 н.р.

2. Державну підсумкову атестацію у 4-х класах провести з двох предметів : з української мови ( передбачає оцінювання результатів навчання з української мови та читання ) та математики.

1. Державну підсумкову атестацію у 9 класі провести з трьох предметів : української мови (письмово), математики( письмово) та предмета за вибором навчального закладу.

2. Методичному об′єднанню вчителів початкових класів розробити завдання для підсумкових контрольних робіт відповідно до державних вимог щодо рівня загальноосвітньої підготовки учня, визначених навчальними програмами для 1-4 класів загальноосвітніх навчальних закладів.

До 01.05. 2018 р.

5.Затвердити орієнтовні вимоги до змісту атестаційних завдань.

6.Вчителям-екзаменаторам підготувати завдання для проведення державної підсумкової атестації.

До 15.05. 2018 року

2. СЛУХАЛИ :

Інформацію директора школи Куришко С.А. «Про визначення третього предмета інваріативної складової навчального плану для державної підсумкової атестації в 9 класі», у якій вона зазначила, що рекомендує педагогічній раді визначити третім предметом для державної підсумкової атестації в 9 класі українську літературу (письмово).

УХВАЛИЛИ :

1.Визначити третім предметом інваріативної складової навчального плану для державної підсумкової атестації в 9 класі українську літературу .

2.Вчителю української літератури Яворській Ю.П. :

2.1.Підготувати необхідні атестаційні матеріали .

До 15.05. 2018 року.

2.2.Довести інформацію про проведення державної підсумкової атестації до відома учнів та їх батьків.

До 05.04 .2018 року

Голова педради_________(С.А.Куришко)

Секретар ______________(Л.В.Абрамчук)

Протокол № 6

засідання педагогічної ради вчителів Федорівської загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів

25.04.2018 р. с.Федорівка

Голова педради Куришко Світлана Адамівна

Секретар Абрамчук Людмила Василівна

Присутні : 23 чоловік

Порядок денний

1.Про вибір підручників для 5 класу.

СЛУХАЛИ :

Інформацію заступника директора школи з навчально - виховної роботи Павлушко Т.І. «Про вибір підручників для учнів 5 класу»

УХВАЛИЛИ :

1.Затвердити перелік підручників для учнів 5 класу :

- Вступ до історії. Щупак І.Я.,Піскарьова І.О.,Бурлака О.В.;

- Інформатика. Ривкінд Й. Я., Лисенко Т.І.,Чернікова П.А.

Кiлькiсть переглядiв: 509

Коментарi